Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

hovn

Scestné

mudrování blondýny - diskutovat je házením hrachu.....

0/0
25.7.2012 9:11

Pesan Pavel

www.svobodni.cz

Volte mimoparlamentní strany, které nejsou podnikatelským projektem. Strana svobodných občanů nabízí řešení. Více na: www.svobodni.cz R^[>-]

0/0
23.7.2012 19:06

lecaks

Re: www.svobodni.cz

Tak, tak. NEparlamentní strany nás mohou z "krize" dostat. Více na:

"Končí pro pijavice doba hájení?" Doporučuji tento článek na www.hannig.blog.idnes.cz

R^

0/0
24.7.2012 23:55

Tomáš Jefferson

Volit polic.prezidenta přímo občany na 4 roky nebo...

...jmenovat/odvolávat (=kontrolovat) 1 člověkem (ministrem vnitra) ? Ministr vnitra musí skákat podle not předsedy vlády jinak je zase ministr vnitra odvolán předsedou vlády.To vpodstatě koncentruje diktátorskou perzekutivní moc do rukou premiéra,jež se vůbec nemusí zodpovídat občanům ze svých činů,ale pouze mu stačí uplatit různými formami (dotace, polit.funkce, funkce ve st. správě, atd.) dostatek poslanců ve Sněmovně, aby dál izolovaně vládl občanům této země.

Až bude polic.prezident volen přímo občany,tak bude policie skutečně odpovědná občanům a jednat svobodně v jejich prospěch, nikoli ve prospěch těch,kt. jmenováním a odvoláváním kontrolují,co a jak policie dělá.Nemožné ?

48 států USA: občané volí šerify přímo,ve 41 na 4 roky.

43 států USA: občané volí státního zástupce přímo, zpravidla na 4 roky.

39 států USA: občané volí soudce od místních po ústavní přímo, zpravidla na 6 let.Už cca 200 let. :)

0/0
21.7.2012 23:42

Tomáš Jefferson

Doporučuji všem, kt. neznají,...

...jak může fungovat policie,st. zástupci,soudci a celkově spravedlnost ve společnosti,respekt k právům občanů a soukromému vlastnictví občanů,nechť si zajedou osobně ověřit nejen do USA, ale i do ostatních anglosaských zemí.

0/0
21.7.2012 23:44

Azbestus

Milá Kačenko.

Není snad nad slunce jasné, že Lessy je také pouze loutečka, která poskakuje podle povelů provázků?

A Širokové se spokojeně usmívají...

0/0
20.7.2012 14:16

Tomik123456

Jen si vzpomenout

Kateřino, máte velmi krátkou paměť. Když se v článku oháníte proklamací, že by někdo měl odstoupit kvůli dobrým mravům, zkuste si vzpomenout na Vašeho manžela. Například když vyšel na veřejnost pamflet z doby jeho působení v ABL, který definoval cesty jak dosáhnout úspěchu firmy. Nebo jeho chvástání kdo všechno mu zobe z ruky (po vypití několika lahví těžkého francouzského vína).  Chováte se stejně jako většina politiků - argumenty používáte pouze účelově a v okamžiku, kdy mají podpořit Vaše postoje (které se ovšem v čase razantně mění, jak již bylo zde v diskuzi napsáno). Na závěr - nijak se nezastávám Kalouska, v tomto s Vámi souhlasím.

0/0
19.7.2012 11:48

jirka1965

Ale no tak,

ODS podpořila vašeho kandidáta Lessyho a na oplátku vaše strana podpořila vznik GIBS. Osvojila jste si velmi rychle chování politiků, kteří se domnívají, že voliči mají krátkou paměť a nevidí dál než za jednu korupční kauzu. Všichni takoví nejsou. Někteří mají paměť dobrou.

+1/−1
19.7.2012 9:53

levicak

prosím

paní Klasnová můžete mi sdělit proč jste nevystoupili hned z Kalouskovy koalice když už 12 dní po volbách se šuškalo že Modrokalousci chtějí rozbít Věci veřejné a přetáhnout 8-10 poslanců kteří budou zvedat pacinku jak Modrokalous řekne tak jako tomu bylo u Melčáka s Pohankou? Pak odstranili Johna a Bártu z vlivných pozic.Čekali jste až jste se dočkali?:-/

0/0
19.7.2012 9:50

3lipy

Re: prosím

Říkejte to začínajícm bulíčkům...

0/0
23.7.2012 11:09

silver.bullet

Ale třeba Bahňáka..

Jak může premiér riskovat prestiž vlády, když už žádnou prestiž nemá? Nebo je snad někdo ze čtenářů ochoten věřit tomu lhaní, překrucování faktů a podrazům? Premiér není schopen stát za svými vlastními slovy, o tom už okolí dokázal přesvědčit několikrát.

+1/−1
19.7.2012 9:18

Ošča

Věci veřejné myslím nemají co soudit

Ačkoliv je mi paní Klasnová od pohledu sympatická, musím říct, že Věci veřejné jsou pro mne zklamáním podobným jako třeba premiér Nečas. Mohl bych vypočítat řadu kauz a aktů, které se dají dát do roviny s předimenzovanou aktivitou pana Kalouska, který, když se mu to hodí říká, že na ministerstvu obrany byl jen 2 léta někdy v 90. letech náměstkem a dál už s tím nemá nic společného. Nyní vystupuje jako by byl sám potrefený ministr obrany. Nelíbí se mi to. Na druhou stranu když vidím nýmandy typu Sobotka, Zaorálek, Škromach, kteří říkají že černé je bílé a sami nic nedokázali, tak je mi nad tím smutno, protože už téměř nevidím alternativu. Brát vážně Věci veřejné po zkušenostech, že dokáží delegovat do K9 sprostou pubertálně zamrzlou kačenu už nemůžu vůbec. Je to soumrak české politiky a nic na tom nezlepší ani hezká tvář Kateřiny Klasnové.........

+3/−1
19.7.2012 9:00

zberanek

Re: Věci veřejné myslím nemají co soudit

Bohužel VV měly mnoho kačen a na to také dojely.

+1/−1
19.7.2012 9:04

levicak

Re: Věci veřejné myslím nemají co soudit

Socani nic nedokázali? V letech1998 - 2006 zamázli konsolidační agenturu, vypláceli porodný, pohřebný, 4 roky mateřskou, spol zdanění manželů, stavební spoření,socíální daávk,neplatilo se u doktora ani v lékárně a ani školné,zaplatili velké povodně v r 2002, měli růst prům produkce , růst HDP,a teď se podrž pipino, měli menší shodky než věchny Modrokalousí vlády.;-D

0/0
19.7.2012 10:00

andy_warhol

Re: Věci veřejné myslím nemají co soudit

ac se nechci kalouska zastavat (osobne budu rad az cela tahle vlada pujde k certu a kalousek do teplaku, ale to se mi asi nepostesti), musite k tomu taky pripsat, ze v te dobe byla celosvetova konjunktura, kdezto dnes je tzv. krize. sice je to umele vyvolana krize, ale pro nas naprosto realna, jsme exportni ekonomika ne sobestacny ostrov. take s tim proste je treba kalkulovat. ja osobne nechapu, proc socani meli v dobe hospodarskeho rustu vubec nejaky schodek.

0/0
19.7.2012 16:42

zberanek

VV měly velkou šanci a tu propásly

Je smutné, že to vše si Klasnová uvědomuje až dnes, kdy VV jsou bezvýznamnou stranou a nikdo ji k ničemu nepotřebuje. Pokud byly VV ve vládě, tak zvedaly ruce do výšky při každém hlasování. Je mi na zvracení z naší politické scény.

+1/−1
19.7.2012 8:55

Pavlev

Vy všichni

jste Mažňák, paní poslankyně.

+3/−1
19.7.2012 8:36

Monte Santos

...

Dnes se mi udělalo špatně už po ránu, když jsem uviděl fotku jak vaše bývalá stranická kolegině Peake tleská Nečasovi při jednání kde se hlasovalo o důvěrě. Speciálně Peake nemůžu ani vystát, tváří se jako paní čistá a podporuje špínu a aroganci moci. Kde skončili sliby koalice s kterými vyhráli volby?

+2/−1
19.7.2012 8:21

zn.

Nemám moc rád VV po tom, co se stalo

Ale musím uznat, že Lessy se vám povedl a je to hlavně vaše zásluha, že se začala policie tvářit nezávisle. Možná je to celkem dobrá cesta k získání zpět části ztracené důvěry?? Měli by jste se zamyslet nad svým personálním obsazením, když tam vidím za Pardubice místního dinosaura Petráně, to je divné ;-)

+3/−1
19.7.2012 7:46

Equus

To je tak dlouhý, že se mi to nechce číst

+6/−1
18.7.2012 23:02

Mustrum Ridcully

jo,jo

Pamatuji si na ty doby, kdy předseda vaší strany mluvil o Petru Nečasovi jako o tom z politiků, kdo není politickým dinosaurem, ale slušným člověkem. Já už léta mluvím o tom, že Petr Nečas je prokazatelný notorický lhář, ale ještě nedávno spousta lidí okolo mě tvrdila, jak je to slušný člověk.:-P (opravdu tady chybí blijící smajlík)

+2/−1
18.7.2012 22:53

PokHanss

Mirek Dušín jednomu z Vontů na otázku, ...

koho bude volit, odpověděl "Ale třeba Bahňáka."  To jen tak, že jsem si na to vzpomněl.

Ono - komu z těch dvou věřit či nevěřit?

A články od politiků - ty pro mne nejsou také relevantní, jejich názory na jakoukoliv věc jsou vždy přinejmenším zaujaté.

0/0
18.7.2012 21:33

BUSSMAN

VV-trapné

Milá dáma,ale měla by se raději věnovat modelinguV8-o

+1/−1
18.7.2012 21:16

mudrlant

Re: VV-trapné

VV - vy VOLE! bussman aneb když dojdou argumenty, karta hezkého xichtu se dá použít vždycky;-) jinak než volit ODS a ČSSD tak to radši VVR^

+3/−1
18.7.2012 22:53

Agát Hanych

Re: VV-trapné

no na langšádlovou takovou kartu těžko použiješ

0/0
19.7.2012 0:13

MAFRA v tom jede s Kalouskem

Ach jo

Hrozně ráda bych vám to věřila, paní Klasnová. Bohužel, ty dva roky v koalici vám už nikdo neodpáře... tak se alespoň přestaňte tvářit, že jste její součástí nikdy nebyli. :-/

+2/−1
18.7.2012 21:04

merlin759842

zlodej krici chytte zlodeje

Rv

+2/−1
18.7.2012 20:28

Andy1

jsem myslel, že to v té hlavě nemáte...

máte!!!

+1/−1
18.7.2012 19:00

Andy1

Re: Už

mějte se, pozdravujte Vítka, ale ještě jsem vám neodpustil....to bude trvat dlouho!!!!

+1/−1
18.7.2012 19:02

Ať Vlasta zazpívá!

Ale kdyby vás z koalice nevyhodili,

to byste se přetrhla hledat argumenty, proč tuhle vládu podporovat, jak jste to až do toho vyhazovu předváděla a jak to ještě teď předvádějí vaši bývalí kolegové, kteří o korýtka zatím nepřišli. :-(

+3/−1
18.7.2012 17:59

dieuetdroit

hmm

prý riskuje prestiž vlády i celé republiky. Jakou prestiž? Jestli kdy vláda, potažmo republika, nějakou měla, tak už ji dávno ztratila.

+4/−1
18.7.2012 17:58

THE APE

Blogující politik

Vždy když vidím, že nějaký politik/politička napsal/a blog, sem zvědavá co se v něm dočtu. Toto je pro mě docela příjemné překvapení. Všichni víme, že to Kalousek přehnal když se po provalení průšvihu Parkanové začal otáčet jak kohout na korouhvičce a vykřikovat. Většina lidí to možná okamžitě brala jako signál, že v tom má taky prsty, ale paní Klasnová to tu nepřehání. To je dobře a jsem zvědavá jak ta jednání dnes dopadnou....R^

+1/−1
18.7.2012 17:45

chudacek.blog.idnes.cz

s posledním odstavcem zcela souhlasím

0/0
18.7.2012 17:34

nechci vyrusovat

Klasnová, Bárta a John

Stačí je jenom vidět a když promluví, komedie jako vždy!Rv

;-D;-D;-D

+4/−1
18.7.2012 17:21

capjar

Re: Klasnová, Bárta a John

Rv

0/0
18.7.2012 17:29

3lipy

Re: Klasnová, Bárta a John

Klasnová, Bárta a John jsou jen amatéři(kteří nic neukradli, jen rozdávají ze svého, oproti dvacetiletým nenysytným "profesionálům"..".

0/0
23.7.2012 11:06

žardy

Trochu

pozdní prozření, ale argumenty beru...

+4/−1
18.7.2012 17:04

strycek-Joe s.r.o.

Máte to zapotřebí ?

taková krasavice inteligentní a vezme si jen takového uňuhňaného Bártu Rv

+2/−1
18.7.2012 16:03

Andy1

Re: Máte to zapotřebí ?

závidíte, že si nevzala vás...?

0/0
18.7.2012 18:58

BUSSMAN

Re: Máte to zapotřebí ?

Money,money,money;-)!!

0/0
18.7.2012 21:13

Klapanec

Dvě poznámky

A/  Od kdy musí premiér a ministr vnitra žádat policejního prezidenta o rozhovor? To jako kdyby mne, skladníka, žádal ředitel podniku o rozhovor. Úsměvné.

B/ Kde se pojednou vzala ta bezmezná důvěra, obdiv a podpora naší skvělé policie. Já mám stále s jejími službami úplně jiné zkušenosti. Zvláští, že pan Lessy je brán jako vzor pravdomluvnosti.

+4/−1
18.7.2012 11:50

laduk

Re: Dvě poznámky

Nepřeháněj, nikdo si o policii iluze nedělá. Jenom je příjemné vidět, jak se někdo těch zlodějů s imunitou zeptal "kde jsou ty peníze?"

+4/−1
18.7.2012 13:42

THE APE

Re: Dvě poznámky

A/ když mu nesměj volat tak si ho ani nedomluvěj :D

B/ potom jak zabásli Ratha si ji zaslouží! Konečně u nás začala tvrdá protikorupční opatření. Nedělá to ovšem ze všech policistů v ČR poctivé a neúplatné lidi. Pan Lessy jen zatím nelhal...až zalže jistě se to dozvíme.

0/0
18.7.2012 17:41

barnabas_666

Re: Dvě poznámky

a Kalousek je který z těch dvou?

0/0
18.7.2012 22:19

krc

Dobrý den,

myslím, že otázka nezní: demokracie či totalita. Otázka zní: zjistit pravdu nebo zase jen lhát popřípadě mlčet, nechat vyšumět a zapomenout. PK

+2/−1
18.7.2012 11:19





Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.